Fitness

Opis zajęć

Zajęcia mieszane

BODY STEP

CHARAKTER: Zajęcia łączące ćwiczenia kształtujące i wydolnościowe. Zarówno przy wzmacnianiu jak i w części aerobowej wykorzystujemy step, co powoduje, że trening jest ciekawszy i intensywniejszy.

PARTIE MIĘŚNIOWE: ćwiczymy całe nasze ciało.

DLA KOGO: zarówno dla osób zaczynających przygodę ze stepem jak i bardziej zaawansowanych. Treningi z wykorzystaniem stepu odradza się osobom z problemami ze stawami kolanowymi, skokowymi czy kręgosłupem.

MUZYKA: dynamiczna, porywająca i zapewniająca dawkę pozytywnej energii.

INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej w zależności od doboru obciążeni.

TBC/ Płaski Brzuch

CHARAKTER: Zajęcia łączą w sobie ćwiczenia aerobowe ze wzmacniającymi, angażują dolne i górne partie ciała.

Cel: Jest to dobry trening dla osób, które chcą uzyskać zgrabną sylwetkę, poprawić kondycję, zdrowie oraz świetnie się przy tym bawić.

PARTIE MIĘŚNIOWE: na tych zajęciach wyrzeźbisz i wysmuklisz swoją sylwetkę, dopracujesz mięśnie brzucha a także zwiększysz przemianę materii.

DLA KOGO: trening szczególnie polecany osobom początkującym, zaczynającym przygodę z fitnessem. Pozwala poznać swoje preferencje i możliwości.

MUZYKA: odpowiednio dobrana muzyka umili Ci czas spędzony na zajęciach i zapewni wydajny trening.

INTENSYWNOŚĆ: średnia

SPALanie Kalorii

CHARAKTER: Połączenie intensywnego treningu wzmacniającego i wytrzymałościowego podczas którego spalisz ogromne ilości kalorii, poprawisz wydolność i wymodelujesz sylwetkę.

PARTIE MIĘŚNIOWE: to trening całego ciała, angażujący mięśnie globalne i głębokie.

DLA KOGO: Polecany tym, którzy pragną zmaksymalizować efekty w jak najkrótszym czasie. Dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

MUZYKA: dynamiczna, energiczna i zagrzewająca do pracy!

INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej

Body Shape

CHARAKTER ZAJĘĆ: ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii,  Efektem regularnych treningów jest wysmuklenie sylwetki oraz poprawa jędrności skóry.

PARTIE MIĘŚNIOWE: wyrzeźbisz newralgiczne partie swojego ciała: brzuch, uda, pośladki i ramiona.

DLA KOGO: przeznaczone dla osób lubiących umiarkowaną intensywność treningu przy kształtowaniu sylwetki.

MUZYKA: pobudzająca do ćwiczeń.

INTENSYWNOŚĆ: średnia.

Zajęcia wzmacniające

Kształtowanie sylwetki

CHARAKTER ZAJĘĆ: zajęcia wzmacniające, budujące wytrzymałość mięśni, modelujące sylwetkę, wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej.

PARTIE MIĘŚNIOWE: ćwiczymy wszystkie główne partie mięśniowe rąk, nóg, pośladków, pleców i brzucha.

DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, chcących ujędrnić ciało i ukształtować sylwetkę.

MUZYKA: Ćwiczenia wykonywane są w rytm energetycznej muzyki dzięki czemu nie będziesz się na nich nudzić.

INTENSYWNOŚĆ: Średnia do wysokiej. Zróżnicowanie sprzętu pozwoli Ci dobrać obciążenie do własnych możliwości oraz zapewni progres treningowy.

Brzuch Uda Pośladki

CHARAKTER ZAJĘĆ: zajęcia wzmacniające, budujące wytrzymałość mięśni, modelujące sylwetkę, wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej.

PARTIE MIĘŚNIOWE: ćwiczymy główne partie mięśniowe dolnych części ciała, ze szczególnym uwzględnieniem brzucha, ud i pośladków.

DLA KOGO: Przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, chcących wyrzeźbić i wysmuklić brzuch, uda oraz pośladki.

MUZYKA: Pobudzająca muzyka pozwala utrzymać wysoki poziom motywacji oraz odpowiednie tempo ćwiczeń.

INTENSYWNOŚĆ: średnia – Zróżnicowanie sprzętu pozwoli Ci dobrać obciążenie do własnych możliwości oraz zapewni progres treningowy.

SHAPE

CHARAKTER ZAJĘĆ: zajęcia skutecznie wzmacniające mięśnie i kształtujące sylwetkę Solidny trening gwarantowany!

PARTIE MIĘŚNIOWE: modelowane są wszystkie główne partie mięśniowe ramion, nóg i tułowia.

DLA KOGO: dla osób na każdym poziomie zaawansowania chcących uzyskać smukłą, jędrną i ukształtowaną sylwetkę.

MUZYKA: motywująca i zagrzewająca do ćwiczeń.

INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej w zależności od wykonywanych modyfikacji.

Trening Funkcjonalny

Charakter: to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami.

Cel: Trening funkcjonalny, w odróżnieniu od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni, skupia się na naśladowaniu ruchów wykonywanych przez nas w życiu codziennym. Dzięki temu poszczególne grupy mięśniowe współdziałają ze sobą, a my zwiększamy przy okazji naszą koordynację i gibkość. 

 Intensywność: średnia

Zajęcia wydolnościowe

Trampoliny

CHARAKTER: intensywny trening cardio, połączony z energetyzującą muzyką. Ćwiczenia wykonywane są na specjalnie do tego przeznaczonych trampolinach, w połączeniu z muzyką dają ogromny wyrzut endorfin (hormonów szczęścia). Trening na trampolinach jest bardzo prosty i pozwala kształtować naszą sylwetkę w przyjemny sposób. Dodatkowo ćwiczenia na trampolinach nie obciążają stawów, więc nie masz wymówki, żeby nie spróbować!

CEL: spala ogromną ilość kalorii, dzięki czemu tracimy zbędne kilogramy, – przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu, – dotlenia organizm i zwiększa jego wydolność, – ćwiczenia angażują większość mięśni, dzięki czemu ciało stanie się zgrabniejsze i jędrniejsze,

– zwiększa koordynację ruchową, – nie obciążają stawów, -zmniejsza poziom stresu, może to dziwnie zabrzmi ale ODPRĘŻA! Daje maksymalnego energetycznego kopa i mnóstwo radości.

INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej.

Zumba

CHARAKTER: energetyczna fuzja tańca i aerobiku. Proste kroki taneczne i motywująca muzyka stwarzają niepowtarzalną atmosferę. Do każdej piosenki przygotowane są konkretne, powtarzające się kroki.

CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki, poprawa kondycji oraz podniesienie poziomu endorfin.

DLA KOGO: zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania lubiących taniec i dobrą zabawę.

MUZYKA: gorące rytmy latino oraz taneczne przeboje.

INTENSYWNOŚĆ: wysoka

COMBO

CHARAKTER: zajęcie ze zmiennym tempem

CEL: Trening ogólnorozwojowy przeplatany ćwiczeniami ze sztangą fitnessową oraz HIIT czyli Hight Intensity Interval Training. Zajęcia na których spalisz mnóstwo kalorii oraz wzmocinsz wszystkie partie mięśniowe.

DLA KOGO: dla osób zaawansowanych

INTENSYWNOŚĆ: wysoka.

OZOfit